Vigtig information vedr. begrænsning af smittespredning

Ringsted Fysioterapi & Sportsklinik er akkrediteret og overholder naturligvis dermed Sundhedsstyrelsens retningslinjer for hygiejne, brug af mundbind samt afstand mellem patienterne.

Vi har dog brug for hjælp fra alle jer patienter til at få det hele til at glide.
- Meld afbud hvis du har symptomer (I ved, hvad der menes...).

- Medbring mundbind, som skal bruges, hvis der ikke kan holdes den anbefalede afstand.

- Vask hænder eller brug sprit som det første, når du kommer.

- Kom præcis til den aftalte tid (ikke for tidligt og ikke for sent).

- Ingen pårørende i venteværelset. (Der etableres et ekstra alternativt venteværelse).
- Hold afstand til andre, host i ærmet og alt det dér...
- Betal venligst med MobilePay i behandlingsrummet (for at undgå unødig ophold i venteværelset).

- Kun adgang til klinikken efter aftale.
- Bliv hjemme eller tal med din læge først, hvis du er i særlig risikogruppe.

Ring på 57 61 50 60 eller skriv mail til info@ringstedfysioterapi.dk ved spørgsmål eller for at lave en aftale, så vi kan hjælpe dig videre.​

Genoptræning

Meget tyder på, at superviseret genoptræning er mere effektiv end genoptræning udført på egen hånd. Mange vigtige spørgsmål melder sig under genoptræningen: Må det gøre ondt, hvor meget må jeg bøje knæet. Må jeg cykle, skal jeg bruge smertestillende medicin. Alle er relevante spørgsmål, hvor svaret kan have stor betydning for effektiviteten af genoptræningen.

Hos Ringsted Fysioterapi & Sportsklinik har vi meget erfaring med genoptræning efter operationer. Drejer det sig om et nyt knæ, eller er der tale om en kompliceret skulderoperation - vi kan hjælpe dig med det meste. Genoptræningen vil foregå individuelt eller på mindre hold, men træningen vil altid være individuelt tilrettelagt, så det er tilpasset dig og dit problem.

Følg os på Facebook​

Nørretorv 14, 1.th, 4100 Ringsted